مجازات پارتی و بررسی انواع جرم

بررسی و آموزش مفاهیم مهم و پربرخورد حقوقی کشور

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 322
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 69
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 69
:: بازدید ماه : 833
:: بازدید سال : 2021
:: بازدید کلی : 11797
نویسنده : وکیل 23
جمعه 12 آذر 1400

مجازات پارتی و بررسی انواع جرم

آیا تا به حال درمورد جرم و مجازات تعیین شده برای برگزاری و شرکت در پارتی چیزی شنیده اید؟! خب باید بگم این حتما باید نسب به این عمل آگاهی کامل داشته باشید ما در این مقاله"مجازات پارتی و بررسی انواع جرم" قصد داریم به تمام نکات حقوقی اشاره کنیم پس تا آخر همراه ماباشید و برای تمایل بیشتر به خواندن کامل در آخر همین صفحه روی ادامه مطلب کلیک کنید تا به صفحه اصلی سایت منتقل شوید.

شماره وکیل

✔ بیشتر بخوانید : مجازات شرط بندی اینترنتی در ایران

مجازات پارتی


به صورت کلی اینطور میتوان توضیح داد،که اگر جوانان در مراسمی خاص حضور داشته باشند و مرتکب اعمال غیر قانونی از جمله(مصرف مشروبات الکلی،استعمال دخانیات و رابطه نامشروع) شوند تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت.در صورتی که این اتفاقات در مراسم مذکور رخ ندهد،جرم شناخته نمیشود.

در ادامه به مجازات هایی که با شرکت در پارتی اتفاق می افتد خواهیم پرداخت.

*مجازات مصرف مشروبات الکلی در پارتی

زمانی که در مهمانی های مختلط یا به اصطلاح پارتی،جوانان مشروبات الکلی مصرف نمایند مرتکب جرم شده اند و به 80 ضربه شلاق محکوم خواهند شد،از طرفی این جرم در محدوده جرایم حدی است یعنی جرئیات آن در شرع تعیین گشته و امکان لغو حکم،تبدیل حکم به جزای نقدی و یا … وجود ندارد و حکم به صورت کامل به اجرا در می آید.

✔ بیشتر بخوانید : مجازات مشروبات الکلی در ایران

*مجازات تهیه و نگه داری مشروبات الکلی در پارتی

این افراد با نگهداری مشروبات الکلی در مراسمات خود به حبس از 6ماه تا 1 سال و به 74 ضربه شلاق و جزای نقدی محکوم میشوند،در نظر داشته باشید قانون با اینگونه افراد به طور جد برخورد میکند و مقدار جزای نقدی بر اساس مقدار مواد نگهداری شده در پارتی تعیین میگردد.

*مجازات به دلیل داشتن رابطه نامشروع در پارتی

از آنجایی که این مراسمات یکسری اتفاقات زننده را به ارمغان می آورد که ممکن باعث شود زن و مرد با یک دیگر تماس فیزیکی داشته باشند حال این تماس ممکن آگاهانه و یا کاملا غیر ارادی باشد به هر صورت این وقایا در این پارتی ها رخ میدهد

اما نکته حائز اهمیت این است:

وقتی این ارتکاب جرم ثابت شود افراد به 99 ضربه شلاق محکوم میشوند حتی ممکن است قانونگذار بیشتر از این تعداد هم برای شرکت کنندگان پارتی در نظر بگیرد.

به حال مدارک کافی در این حیطه به شدت مهم میباشد.

✔ بیشتر بخوانید : مجازات زنا و رابطه نامشروع

*مجازات استعمال مواد مخدر در پارتی

از جمله موارد به شدت دیده شده،همین مصرف مواد مخدر در پارتی های شبانه است،در قانون افرادی که اقدام به مصرف،نگهداری و یا حتی پخش آن کنند مجرم شناخته و بر همین اساس محکوم به حبس و پرداخت جرای نقدی خواهند شد

این مواد چه صنعتی باشند چه سنتی به هر حال جز مواد مخدر به حساب می آید،همانند دارو هایی روان گردان،حشیش،گراس و … که اغلب جوانان در پارتی ها از آن دارو ها استفاده میکنند.

ادامه مطلب




:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
گروه وكلاي آسايش گستران با در اختيار داشتن كادري گسترده از وكلاي پايه يك و قضات بازنشسته و اساتيد دانشگاهي در سراسر ايران و كشورهاي زيادي ميتوانند تامين كننده آسايش حقوقي شما هموطنان ارجمند باشند . هسته مركزي حقوقي موسسه آسايش گستران در سه كميسيون حقوقي ، كيفري و خانواده انجام وظيفه مينمايند ، به نحوي كه پرونده هاي ارجاعي ، در كميسيون مريوطه مطرح و پس از تعيين استراتژي ، توسط وكلاي مربوطه پيگيري ميشود و در تمام مراحل قضايي پرونده توسط مسئولين كميسيون بر حسن جريان امور نظارت ميشود .
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز معتبر مشاوره حقوقی و آدرس noloasayesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.