بررسی و آموزش مفاهیم مهم و پربرخورد حقوقی کشور

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 322
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : وکیل 23
یک شنبه 21 آذر 1400

فسخ مبایعه نامه توسط وکیل پایه یک

بعضی از اوقات طرفین در هنگام نوشتن مبایعه نامه باهم به مشکل میخورند این مشکل به دلایل زیادی مربوط میشود که باعث میشود یکی از طرفین اقدام به فسخ مبایعه نامه کند خب اینجاست که نباید خود سرانه تصمیم گرفت و باید حتما حتما از وکیل پایه یک مربوط به این موضوع استفاده نمود.ما در این مطلب"فسخ مبایعه نامه توسط وکیل پایه یک

" قصد داریم بیشتر توضیح دهیم اگر خواستین کل مطلب را بخوانید رو ادامه مطلب کلیک کنید...

☎ شماره تماس وکیل ابطال سند رسمی »»» 09124970000

فسخ مبایعه نامه

در بند 219 قانون آمده است، وقتی یک قرارداد به مرحله قانونی و اجرایی میرسد دیگر طرفین میبایست به آن عمل کنند، مگر اینکه موارد قانونی و یا مورد خاصی قید شده باشد که قانونگذار آن را واجد کنسل کردن قرارداد کند.

مبایعه نامه به صورتی آینده ای به اجرا در می آید یا در اصطلاح اثرش مربوط به آینده است، همانند زمانی که فردی اموال خویش را با شخص دیگر معامله میکند و زمانی هم اقدام به فسخ معامله خود کند آثار و مشکلات آتی این مبایعه تماما مربوط به خریدار است

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
یک شنبه 21 آذر 1400

الزام به ایفای تعهدات قرارداد دادرسی

تا به شنیدن کسی رو مجبور به ایفا تعهدات قراردادی که نوشته کنند. خب ما در مطلب "الزام به ایفای تعهدات قرارداد دادرسی"میخوایم راجب این موضوع کامل توضیح دهیم و از اهمیت برخورداری از وکیل پایه یک دادگستری و نقش آن بگوییم برای خواندن کامل مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید(آخر صفحه)

دریافت مشاوره از وکیل پایه یک دادگستری »»» 09124920000

الزام به ایفای تعهدات قراردادی

ما زمانی الزام به ایفای تعهدات قراردادی استفاده میکنیم که یک قرارداد به سرانجام رسیده باشد و به دلیل اینکه یکسری نکات تعهدی در این قرارداد ذکر شده است و از طرفی شخصی که باید به این تعهدات عمل میکرده اما باتوجه به موضوعاتی که پیش آمده خیانت در امانت کرده و به تعهدات ذکر شده در قرارداد عمل نکرده است، به همین دلیل فرد مقابل میتواند این موضوع را تحت عنوان عدم وفای متعهد به تعهدات خویش در دادگاه بازگو کند تا به این ترتیب وفای به عهد صورت گیرد.

✔ بیشتر بخوانید : وکیل ملکی و تمام نکات فسخ قرارداد خانه

تعهد در قانون چه تعریفی دارد؟

واژه تعهد همانطور که از نامش پیداست به معنای وفای به عهد خویش میباشد، گاهی دو شخص قصد انجام معامله را دارند و تصمیم میگیرند با توافق یک دیگر قراردادی نوشته و نکاتی که هر دو طرف میبایست به آن عمل کنند را در این قرارداد قید میکنند و هر دو شخص و یا یکی از آنان ملزم به رعایت و انجام تعهد خویش میگردد، به این عمل در اصطلاح تعهد گفته میشود.

تعهداتی که در قراردادها قید میگردد حتما باید در چارچوب و ملاحظات هر دو طرف به امضا برسد و نباید خودسرانه و یک طرفه باشد.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
یک شنبه 21 آذر 1400

وکیل برای ابطال سند رسمی

وکیل ابطال سند فقط فقط از موسسه حقوقی آسایش گستران اخذ نمایید. اگر راجب وکیل ابطال سند چیزی میدونی پس این مقاله"وکیل برای ابطال سند رسمی" رو بخون تا بیشتر بدونی... :) ما در این مقاله به نکات و مباحثی پرداختیم که خیلی بکار می آیند حتما تا آخر این مقاله بخوانید برای بیشتر خواندن روی کلمه ادامه مطلب کلیک کنید...

☎ شماره تماس وکیل ابطال سند رسمی »»» 09124970000

ابطال سند رسمی

از دید همگان یک سند دارای ارزش و اعتبار قانونی است، دلیلش هم این است که این نوع اسناد در سازمان ثبت اسناد و املاک ایران تهیه و تنظیم شده اند به طور کامل رسمی و قانونی تلقی میشوند.

در برخی مواقع ممکن که این اسناد رسمی باطل شوند حال به دستور قانونگذار و یا خود صاحب سند و در آخر به دلیل انتقال مالکیت این اتفاق خواهد افتاد.

در ادامه قصد داریم تمام نکات مربوط به ابطال سند رسمی و عوامل قانونی مربوط به آن را برای شما بازگو کنیم.

✔ بیشتر بخوانید : وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

ابطال سند رسمی در اصطلاح به چه معناست؟

زمانی که فردی برای باطل نمودن یک و یا چند سند رسمی اقداماتی انجام میدهد، عملا ابطال سند رسمی را انجام دادِ است که خود یک نوع دعاوی قانونی به حساب می آید.

این نوع مشکلات و دعاوی بیشتر به دلیل واگذاری ملک به چندین خریدار رخ میدهد و یا زمانی که این سند رسمی برابر قوانین و مقررات جمهوری اسلامی تهیه و تنظیم نشود، و آنچه که در این موارد تاثیر گذار است این موضوع است که مالک واقعی یک ملک در واقع شخصی است که آن ملک در دفتر ثبت اسناد به نام او  میباشد و تمام جزئیات قانونی مربوط به ملک به صورت اصولی و رسمی طی نمودند.

✖نکته مهم دیگر:ممکن است یک ملک از طریق ارث به شخص دیگر واگذار گردد که آن هم موردی ندارد و به طور قانونی صاحب ملک میباشد.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
چهار شنبه 17 آذر 1400

مبایعه نامه چیست و تفاوت آن با قولنامه

فرق مبایعه نامه با قولنامه رو میدونی چیه؟! اگه نه بامن همراه باش تا بطور کامل راجبش بهت توضیح بدم اگر هم میدونی فرقش چیه بازم برات توصیه میکنم این مطلب رو بخونی چون نکاتی رو درج کردیم که خیلی مهم و حائز اهمیت هستند. :) برای خواند کامل مطلب روی ادامه مطلب اخر صفحه کلیک کنید...

مبایعه نامه

این نوع قرارداد بسیار مهم و حیاتی میباشد که دو طرف یعنی خریدار و فروشنده آن را تنظیم میکنند و به امضا میرسانند.

نکته بسیار مهم در این نوع قرارداد این است که اگر شخصی این نوع قرارداد را همراه خود نداشته باشد و یا اصلا چنین قراردادی را تنظیم نکرده باشد، مشکلات بسیار زیادی در آینده برای وی پیش می آید.

تنظیم قرارداد در بین معاملات بسیار حائز اهمیت است، در نسخه مبایعه نامه که خود یک قرارداد به حساب می آید دقیقا به جزئیات معامله میپردازد و این بهترین ویژگی مبایعه نامه است ، از طرفی دیگر به هر دلیلی اگر در آینده مشکلی برای شما پیش آید میتوان به آن استناد کرد.

در اصطلاح مبایعه نامه یک نوع قرارداد به حساب می آید و زمانی که  معامله صورت میگیرد، خریدار و فروشنده سریعا آن را امضا میکنند و در قسمت دیگر آن شاهدان معامله هم اقدام به امضای این نسخه مینمایند و به صورت کلی هر بخش از مبایعه نامه شامل بندهای حقوقی خاص خود است که حتما باید نسبت آن ها اطلاعات کافی داشته باشید.

*همراهان گرامی در صورتی که سوالات دیگر در این خصوص در ذهن خود داشتید حتما با موسسه حقوقی آسایش گستران تماس حاصل فرمائید و با ذکر سوالات خود بهترین مشاوره حقوقی در ایران را دریافت نمائید.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
چهار شنبه 17 آذر 1400

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

از اهمیت اخذ وکیل برای الزام به تنظیم سند رسمی نگم براتون:) .... در این مطلب از یک وکیل متخصص در امور تنظیم سند دعوت کردیم تا از اهمیت برخورداری از وکیل پایه یک دادگستری در الزام به تنظیم سند رسمی برایمان بگوید.برای خواندن کامل مطلب میتوانید در اخر همین صفحه روی ادامه مطلب کلیک کنید تا به سایت اصلی منتقل یابید.

☎ دریافت مشاوره از وکیل پایه یک دادگستری » 09124970000 «

الزام به تنظیم سند رسمی

 

اولین مورد در این خصوص تنظیم سند رسمی میباشد به صورت کلی میتوان آن را قولنامه و مبایعه نامه خواند.از آنجایی که قولنامه شامل تعهد طرفین و موضوع به توافق رسیده آنان میباشد.

زمانی که فروشنده و شخص خریدار با یک دیگر سر معامله به توافق برسند، قراردادی را تنظیم میکنند که طرفین میبایست نسبت به آن بر سر عهد خود بمانند

از جمله شرایط به توافق رسیده و مدت زمان مشخصی که برای آن در نظر گرفته شده و در آخر بر سر این قرار باید بمانند.

توجه این نوع قول ها و تنظیم قراردادها در ماده 10 قانون مدنی ذکر شده است، هم چنین این نوع قراردادها بین افرادی به تصویب میرسد که پایه و چارچوب لازم جهت اجرایی کردن آن را ندارند.

مسئله حائز اهمیت این است که سند مذکور نشان دهنده نحوه انجام معامله و توافق طرفین باشد، اما جالب است بدانید:

که قولنامه بدین صورت نیست حال شاید بپرسید چرا متفاوت است، پاسخ واضح است به دلیل اینکه تا فروشنده ملک خویش را در دفاتر اسناد رسمی انتقال نداده باشد ن شخص فروشنده میتواند ادعا کند که معامله ای صورت گرفته و ن هر شخص حاضر در این رویداد میتواند شهادت دهد.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
چهار شنبه 17 آذر 1400

مجازات پیشنهاد دورغین وعده ازدواج

خب آقا پسرا و دخترا عزیز امروز مطلبی به اشتراگ گذاری میکنیم که سوال و دغدغه بسیاری از جوانان جامعه امروز است. تا به حال به این فکر کردین که اگه وعده ازدواج دروغ به طرف مقابل بدین چه مجازات دارد. طبق قانون این عمل جرم محسوب میشود. ما در این مطلب بصورت کامل راجبش بحث میکنیم. اگه تمایل به خواندن کامل مطلب را دارین در آخر همین صفحه روی ادامه مطلب کلیک کنید تا وارد سایت اصلی شوید...

دریافت مشاوره »»» 88403987- 021

درخواست ازدواج  فیک و بازی کردن با روحیه فرد مقابل

 

بهتر است اینگونه بیان کنیم،در بعضی مواقع ممکن دو شریک قبل از تشکیل زندگی به یک دیگر قول هایی دهند و مسلما انتظار این را دارند که هر دو طرف به این قول ها عمل کنند، اما به هر دلیلی ممکن است پسر یا دختر روی خود بزند و به قول خویش عمل نکند، از جمله این قول ها وعده ازدواج دروغین یا همان درخواست ازدواج فیک است بدین صورت که شخص به شریک خود قول میدهد که بعد از تایم مشخصی به وعده خود عمل خواهد کرد، اما بعد از گذر زمان ن تنها به قول خود عمل نمیکند بلکه به سرعت تغییر رنگ میدهد.

در ادامه به جزئیات بیشتری در این مورد خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
دو شنبه 15 آذر 1400

24نکته مهمی که باید در دادگاه به آن توجه کرد!

در بسیاری از موارد پیش اومده که میخواهید از حق خودتان دفاع کنید اما نمیدانید چگونه در دادگاه صحبت کنید و چه چیزهایی رو بیان کنید یا نکنید به صورت کلی یکی از موضوعات مهم در دادگاه نحوه دفاع از خودتان هست که قصد داریم در این مطلب"24نکته مهمی که باید در دادگاه به آن توجه کرد!" به 24تا جزئیات مهم را ذکر کنیم.

دریافت مشاوره »»» 88403987- 021

در دادگاه چگونه برخورد کنیم؟

برای اینکه کارهایی قانونی شما در دادگاه به سریعترین روش ممکن پیش برود میبایست به نکاتی توجه کنید که تا کارهای شما با سرعت بیشتری انجام شود، از جمله این موارد نحوه صحبت کردن در دادگاه و برخورد با قاضی پرونده میباشد،شما باید به نحوی سخن بگوئید و طوری رفتار کنید که قضات بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

یکی از مواردی که باید بدان توجه کرد همین نوع گویش میباشد که شما را تا حد زیادی میتواند شما پیروز میدان کند و اگر این مهارت را نداشته باشید ممکن است همه چیز را واگذار کنید.

به هر حال در ادامه به نکات حائز اهمیت نسبت به این موضوع خواهیم پرداخت:

✔ بیشتر بخوانید : وکیل تسخیری در دادسرا و دادگاه کیفری

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
دو شنبه 15 آذر 1400

مجازات انتشار عکس خصوصی دیگران در فضای مجازی

امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی افراد خیلی راحت تصاویر خود را در فضای مجازی انتشار میدهند و این امر میتونه برای کلاهبرداران یک فرصت طلایی بشمار آید. افرادی که به هردلیلی ازجمله (شکست عشقی،دعوا،مزاحمت و...) قصد انتشار تصاویر خصوصی شخصی را دارند باید بدانند چه مجازاتی در انتظار آنان هست... خب ما در این مطلب"مجازات انتشار عکس خصوصی دیگران در فضای مجازی" قصد داریم بطور کامل راجب این موضوع صحبت کنیم فقط کافیست برای خواندن کامل مطلب در آخر همین صفحه روی ادامه مطلب کلیک کنید تا به سایت اصلی منتقل شوید...

مجازات انتشار محتوای خصوصی در فضای مجازی

باتوجه به رشد تکنولوژی و افرایش تبادل اطلاعات خیلی از افراد هستند که نسبت به انتشار محتوای شخصی خود بسیار آزرده خاطر هستند و نمیخواهند تصاویر و یا فیلم های خصوصی آنها با خانواده شان به انتشار در آید،از این رو این مسئله از دید زنان بسیار حائز اهمیت است و نمیخواهند مورد آزار و تحقیر دیگران قرار بگیرند.

با تمام این مسائل خیلی از سودجویان هستند که با استفاده از تصاویر خصوصی دیگر افراد،اقدام به سو استفاده،تهدید و … میکنند و خیال میکنند در قانون برای این سود جویان هیچ مجازتی در نظر گرفته نشده.

✔ بیشتر بخوانید : مجازات منتشران تصاویر و فیلمهای مبتذل در فضای مجازی

در ادامه به جرئیات بیشتری نسبت به این موضوع خواهیم پرداخت:

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
دو شنبه 15 آذر 1400

مجازات خرید و فروش گوشی سرقتی

آیا جرم و مجازات خرید و فروش گوشی سرقتی را میدانید؟! چه مجازاتی برای سارقین و کسانی که از سرقتی بودن گوشی اطلاع داشتن و یا نداشتن در انتظارشان است؟ خب ما در این مطلب"مجازات خرید و فروش گوشی سرقتی" مفضل راجب این موضوع صحبت میکنم شما میتوانید همین حال برای خواندن کامل در آخر هیمن صفحه روی کلمه "ادامه مطلب" کلیک کنید...

 

طبق توضیحات مندرج در قانون مجازات اسلامی هر گاه شخصی مال شخص دیگری را به صورت عمد به سرقت ببرد و اقدام به فروش آن کند،شخصا مرکب جرم میشود و برابر قانون با او برخورد میشود.

از آنجایی که این معاملات بیشتر در بازار سیاه انجام میشود،ممکن افراد به طور ناآگاهانه اقدام به خرید گوشی سرقتی یک شخص دیگر بکنند،به هر حال در شرایط اقتصادی کنونی و با افزایش به شدت چشمگیر این وسیله ارتباطی،خیلی طبیعی است که بعضی از افراد از گوشی های دست دوم به جای گوشی ها نو استفاده کنند.

در ادامه بیشتر در مورد جزئیات این معضل خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب....


:: برچسب‌ها: مجازات گوشی سرقتی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
جمعه 12 آذر 1400

مجازات پارتی و بررسی انواع جرم

آیا تا به حال درمورد جرم و مجازات تعیین شده برای برگزاری و شرکت در پارتی چیزی شنیده اید؟! خب باید بگم این حتما باید نسب به این عمل آگاهی کامل داشته باشید ما در این مقاله"مجازات پارتی و بررسی انواع جرم" قصد داریم به تمام نکات حقوقی اشاره کنیم پس تا آخر همراه ماباشید و برای تمایل بیشتر به خواندن کامل در آخر همین صفحه روی ادامه مطلب کلیک کنید تا به صفحه اصلی سایت منتقل شوید.

شماره وکیل

✔ بیشتر بخوانید : مجازات شرط بندی اینترنتی در ایران

مجازات پارتی


به صورت کلی اینطور میتوان توضیح داد،که اگر جوانان در مراسمی خاص حضور داشته باشند و مرتکب اعمال غیر قانونی از جمله(مصرف مشروبات الکلی،استعمال دخانیات و رابطه نامشروع) شوند تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت.در صورتی که این اتفاقات در مراسم مذکور رخ ندهد،جرم شناخته نمیشود.

در ادامه به مجازات هایی که با شرکت در پارتی اتفاق می افتد خواهیم پرداخت.

*مجازات مصرف مشروبات الکلی در پارتی

زمانی که در مهمانی های مختلط یا به اصطلاح پارتی،جوانان مشروبات الکلی مصرف نمایند مرتکب جرم شده اند و به 80 ضربه شلاق محکوم خواهند شد،از طرفی این جرم در محدوده جرایم حدی است یعنی جرئیات آن در شرع تعیین گشته و امکان لغو حکم،تبدیل حکم به جزای نقدی و یا … وجود ندارد و حکم به صورت کامل به اجرا در می آید.

✔ بیشتر بخوانید : مجازات مشروبات الکلی در ایران

*مجازات تهیه و نگه داری مشروبات الکلی در پارتی

این افراد با نگهداری مشروبات الکلی در مراسمات خود به حبس از 6ماه تا 1 سال و به 74 ضربه شلاق و جزای نقدی محکوم میشوند،در نظر داشته باشید قانون با اینگونه افراد به طور جد برخورد میکند و مقدار جزای نقدی بر اساس مقدار مواد نگهداری شده در پارتی تعیین میگردد.

*مجازات به دلیل داشتن رابطه نامشروع در پارتی

از آنجایی که این مراسمات یکسری اتفاقات زننده را به ارمغان می آورد که ممکن باعث شود زن و مرد با یک دیگر تماس فیزیکی داشته باشند حال این تماس ممکن آگاهانه و یا کاملا غیر ارادی باشد به هر صورت این وقایا در این پارتی ها رخ میدهد

اما نکته حائز اهمیت این است:

وقتی این ارتکاب جرم ثابت شود افراد به 99 ضربه شلاق محکوم میشوند حتی ممکن است قانونگذار بیشتر از این تعداد هم برای شرکت کنندگان پارتی در نظر بگیرد.

به حال مدارک کافی در این حیطه به شدت مهم میباشد.

✔ بیشتر بخوانید : مجازات زنا و رابطه نامشروع

*مجازات استعمال مواد مخدر در پارتی

از جمله موارد به شدت دیده شده،همین مصرف مواد مخدر در پارتی های شبانه است،در قانون افرادی که اقدام به مصرف،نگهداری و یا حتی پخش آن کنند مجرم شناخته و بر همین اساس محکوم به حبس و پرداخت جرای نقدی خواهند شد

این مواد چه صنعتی باشند چه سنتی به هر حال جز مواد مخدر به حساب می آید،همانند دارو هایی روان گردان،حشیش،گراس و … که اغلب جوانان در پارتی ها از آن دارو ها استفاده میکنند.

ادامه مطلب


:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
جمعه 12 آذر 1400

ازدواج مجدد بعداز طلاق با همسر سابق

یکی از موضاعات پربازدید ازدواج مجدد بعداز طلاق با همسر سابق است این موضوع به دلایل مختلفی حائز اهمیت میباشد. ما دراین مطلب قصد داریم تمام نکات حقوقی مهم را ذکر کنیم برای خواند کامل میتوانید در آخر همین صفحه روی کلمه ادامه مطلب کلیک کنید تا به سایت اصلی موسسه حقوقی آسایش گستران وارد شوید.

موسسه حقوقی آسایش گستران با کادری مجرب و توانا در این حوزه فعالیت دارد و تا جای ممکن سعی خود را خواهد کرد تا شما دوستان به صورت کاملا منطفی به اهداف قانونی خود برسید.

دریافت مشاوره از وکیل خانواده »»» 09124920000

ازدواج مجدد با همسر سابق

 

یکی از موضوعاتی که همگان بدان فکر میکنند،موضوع ازدواج با همسر خویش است.

به نحوی که ممکن است بعد از گذشت چند ماه یا چند سال دو طرف از عمل خود پشیمان و میخواهند دوباره زندگی خود را تشکیل دهند.

حال بسیاری از افرادی که به دلایل مختلف از همسر خویش طلاق گرفته اند و بعداز یک مدت زمانی دوباره با یکدیگر ازدواج میکنند و زندگی ای سرشار از عشق و محبت را برای هم رقم زده اند.

هم چنین افرادی هم توانستند که با ازدواج با شخصی دیگر زندگی آرامش بخشی برای خود به ارمغان بیاورند

در هر صورت این خود شما هستید که تعیین میکنید زندگی آینده شما به روشی رقم بخوره و به عبارتی خودتان مسئول این مشکلات خواهید بود.

در نظر داشته باشید شما در صورتی که قصد ازدواج مجدد با همسر سابق خود را دارید نباید برای خود فاکتور در نظر بگیرید و بگوئید من به خاطر فرزندانم میخواهم دوباره آن فرد ازدواج کنم و یا دلایل این چنینی!!!

✔ بیشتر بخوانید : وکیل خانواده و مدت زمان طلاق توافقی در تهران

تنها معیار برای شما،ارزش قائل شدند برای خودتان است به نحوی که اگر قلبا دوست دارید وارد رابطه مجدد با آن شخص شوید این عمل را انجام دهید،

اما در صورتی که صرفا به خاطر شخص یا فرزند و یا… میخواهید این عمل را انجام دهید،احتمال طلاق دوم به شدت بالا خواهد بود.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
جمعه 12 آذر 1400

کسری سربازی در سال 1400

سلام و عرض ادب به تمای کاربران موسسه حقوقی آسایش گستران ما در این مقاله میخواهیم درمورد "کسری سربازی در سال 1400-1401" صحبت کنیم و به اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم حتما در انتهای مقاله برای خواندن کامل مقاله روی ادامه مطلب کلیک کنید تا به سایت اصلی موسسه حقوقی آسایش گستران بروید.

در صورتی که زمان کافی برای خواندن تمام مقاله را ندارید حتما با موسسه حقوقی آسایش گستران تماس بگیرید

و با طرح سوال خود،راهنمایی های مورد نیاز را کسب نمائید.

دریافت مشاوره با شماره گیری »»» 88403987- 021

موسسه حقوقی آسایش گستران همراه شما سربازان تا پایان خدمت سربازی است و اگر در طول این دوره مشکلی برایتان پیش آید تیم ما به یاری شما عزیزان خواهد شتافت.

✔ بیشتر بخوانید : شماره تماس وکیل سربازی

کسری سربازی


اما در این بین افرادی هم هستند که یا معاف میشوند و یا دارای کسری خدمت میباشند.

درباره معافیت ها به طور کامل در سایت اشاره کردیم،فقط کافیست شما عزیزان بر روی ذره بین کلیک کنید و مطلب مورد نظر خویش را جست وجو کنید.

✔ بیشتر بخوانید : وکیل جهت معافیت سربازی 1400

به طور خلاصه میتوان گفت دو نوع معافیت داشتیم(معافیت دائم و معافیت موقت):

که در معافیت دائم شخص به طور کامل از خدمت معاف میشد و در معافیت موقت مشمول مدت زمان بیشتری جهت حضور در یگان فرصت دارد.


:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
یک شنبه 7 آذر 1400

شرایط وام سربازی

وام سربازی 1400

در سال 1400 بر اساس سخنان رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا،بالغ بر 300 هزار مشمول بعد از گذارندن دوره مهارت آموزی و در پایان خدمت توانسته اند وام سربازی خویش را دریافت کنند.

 به همین دلیل سربازان وظیفه بر اساس سطح سواد،رشته تحصیلی و نوع شغل تقسیم خواهند شد و میتوانند بنا به علایق خود در زمان اتمام خدمت در یگان مربوطه و سازمان های زیر نظر مشغول شوند.

هم چنین قرار است این گواهینامه دارای ارزش بین المللی شده و در دیگر کشورها برای سربازان قابل استفاده باشد.

وام سربازی برای افراد غایب

بنا به اظهارات سردار مهری،هیچ یک از سربازان غایب امکان کاردر شرکت های دولتی و خصوصی و کارخانجات ها و یا سازمان ها دیگر را ندارند و حتی نمیتوانند از این طرح استفاده نمایند.

این افراد می توانند با گذر خدمت و کسب مهارتهای لازم در سازمانهای مرتبط مشغول به کار شوند و از وام سربازی استفاده کنند.

 بیشتر بخوانید : مجازات سرباز فراری در سال 1400

مزایای گواهینامه مهارت دوره فنی:

*بهترین مورد اولویت قرار داشتن این افراد در زمان اشتغال در شرکت ها و سازمان های مرتبط با نیروهای مسلح است.

*امکان تصمیم گیری در انتخاب سازمان و محل خدمت مشمول

*متخصص شدن در کار و توانایی لازم برای ورود به بازارکار

نحوه ثبت نام سرباز ماهر جهت دریافت وام سربازی

*ثبت نام پایه

در این قسمت مشمول میبایست نام کاربری و شماره همراه تلفن را به همراه رمز وارد سامانه نماید.

*تکمیل ثبت نام

در این مسیر مشمول میبایست(عکس پرسنلی،اطلاعات شخصی،سوابق فنی و تحصیلی و…) را به همراه دیگر مدارک موجود ارسال و در آخر ثبت کند.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
یک شنبه 7 آذر 1400

انواع معافیت های موقت سربازی

انواع معافیت های موقت سربازی

1.معافیت موقت پزشکی

در این نوع معافیت افرادی که به دلایل ناهنجاری های فیزیکی و روحی،نیاز است مدت زمان مشخص را استراحت کنند،

این مدت زمان ممکن است از 3 تا 6 ماه متغیر باشد،مشخص کردن این زمان بسته به تشخیص پزشک مورد تایید سازمان نظامی دارد.

و اگر پزشک عمومی و یا غیر متخصص این نسخه را تنظیم کند هیچ گونه اعتبار و ارزشی ندارد.

باید این را بدانید در معافیت موقت پزشکی تمام مراحل درمانی و قانونی باید تحت نظر سازمان نظامی باشد و اگر این چنین عمل نکنید

ادله شما ذره ای ارزش برای سازمان مربوطه نخواهد داشت.

در معافیت موقت پزشکی برخی از افراد ممکن نیاز به تمدید این پروسه نمایند و به همین منظور میبایست به سازمان درمانی مذکور مراجعه نموده و با تایید پزشک معافیت خود را تمدید کند.

حتی در مواردی که بیماری شخص ن تنها درمان نشده است بلکه به طور کامل  امکان بهبودی برای او وجود نداشته است.

در چنین موارد پزشک مربوطه اقدام به صادر کردن معافیت دائم مینماید و به طور کامل مشمول از رفتن به خدمت سربازی معاف خواهد شد.

✖نکته بسیار مهم:

در صورتی که معافیت موقت پزشکی مشمول به اتمام رسید؛

آن شخص تنها کمتر از 1 ماه فرصت دارد مشمولیت خود را تعیین تکلیف نموده و سایر مراحل خدمت را در پلیس +10 انجام دهد.

در صورتی که شخص بعد از این زمان مشمولیت خویش را تعیین تکلیف نکند

تمام تنبیهات سربازی برای او لحاظ خواهد شد،به دلیل اینکه 1ماه بعد اتمام معافیت موقت پزشکی دیگر هیچ دلیلی موجه نخواهد بود.

 بیشتر بخوانید : انواع معافیت پزشکی سربازی 1400

 2.معافیت موقت کفالت

در برخی مواقع افرادی که 18 سال تمام را هستند،میتوانند بابت تک فرزند بودن و هم چنین جدایی پدر و مادر خویش اقدام به دریافت معافیت کفالت نمایند،

این یکی از شروط معافیت کفالت است و حتما باید مدارک پایه در رابطه با این موضوع فراهم شده باشد

در غیر اینصورت امکان دریافت چنین معافیتی وجود ندارد.

دریافت معافیت کفالت هم از طریق جدایی پدر و مادر ممکن است و هم با فوت پدر میسر میگردد

به شرط اینکه شخص تک فرزند بوده باشد و کفالیت مادر بر عهده وی باشد.

در رابطه با این نوع معافیت سوالی که به شدت رایج است این است،

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
یک شنبه 7 آذر 1400

احتمال خرید سربازی در آینده چقدر است؟

خرید سربازی 1400

بسیاری از دوستان این چنین سوالاتی از ما میپرسند،آیا امکان خرید سربازی در آینده وجود دارد؟ِیا همچنان غیبت کنیم تا فرجی شود؟

مسلما تمام این افکار به خودی خود معنی نمیدهند،چون هیچ پشتوانه استنادی با خود به همراه ندارد

از طرفی یک جوانان چندین ساله با دغدغه زندگی خود نمیتواند زمان با ارزش خود را هدر دهد تا یک روزی چنین طرحی به اجرا در آید و یا در زندگی خود ریسک های غیر قابل جبران کند.

باید بدانید که زندگی شما بر اساس طی کردن همین پل های کوچک رشد خواهد کرد و باید گام های مثبتی در این امر بردارید

احتمال برگشت چنین طرحی 90 به 10 است به عبارت دیگر تمام عوامل دست به دست هم داده اند که این طرح با قدرت خیلی زیادی دیگر برنگردد.

و شما نباید براساس احتمالات با زندگی با ارزش خود بازی کنید.

در صورتی که در باز هم سوالاتی از این قبیل داشتید حتما با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را برایتان بازگو کنند.

✔ بیشتر بخوانید : مهاجرت بدون سربازی

نتیجه گیری

باتوجه به شرایط موجود و احتمال خیلی کم نسبت به تمدید خرید خرمت بهتر مشمولیت خود را هر چه سریعتر مشخص کنید اما بهترین کار ارتباط با مشاوارن ما است تا به روزانه از تمام تایید و فسخ های این طرح ها باخبر شوید.

موسسه حقوقی آسایش گستران سالیان متوالی اقدام به حل و فصل مشکلات سربازان پرداخته است آن هم به صورت کاملا تخصصی در این حیطه و تخصص.

توجه کنید در صورت عدم ابلاغ طرح بهتر است سریعا اقدامات قانون را انجام دهید.

ادامه مطلب...


:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
گروه وكلاي آسايش گستران با در اختيار داشتن كادري گسترده از وكلاي پايه يك و قضات بازنشسته و اساتيد دانشگاهي در سراسر ايران و كشورهاي زيادي ميتوانند تامين كننده آسايش حقوقي شما هموطنان ارجمند باشند . هسته مركزي حقوقي موسسه آسايش گستران در سه كميسيون حقوقي ، كيفري و خانواده انجام وظيفه مينمايند ، به نحوي كه پرونده هاي ارجاعي ، در كميسيون مريوطه مطرح و پس از تعيين استراتژي ، توسط وكلاي مربوطه پيگيري ميشود و در تمام مراحل قضايي پرونده توسط مسئولين كميسيون بر حسن جريان امور نظارت ميشود .
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز معتبر مشاوره حقوقی و آدرس noloasayesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.