بررسی و آموزش مفاهیم مهم و پربرخورد حقوقی کشور

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 322
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 205
:: بازدید ماه : 765
:: بازدید سال : 1953
:: بازدید کلی : 11729
نویسنده : وکیل 23
چهار شنبه 30 آذر 1401

بهترین وکیل در تهران 09124970000

متخصص ترین و باتجربه ترین وکلای تهران را از ما بخواهید. بهترین وکیل در تهران کیست؟ در این مطلب”بهترین وکیل در تهران 09124970000” قصد داریم شماره تماس بهترین وکیل را درج کنیم تا در کمترین زمان ممکن بتوانید با آن تماس حاصل فرمایید و از مشاورات رایگان وکیل نهایت استفاده را ببرید. همچنین در صورت لزوم اقدام به  اخذ وکیل نمایید.

شماره موبایل بهترین وکیل در تهران

هیچ وکیلی نمی تواند این ادعا را داشته باشد که جزء بهترین وکلای تهران می باشد! این ادعا اصلا قابل اثبات نیست… به همین دلیل ما هیچگونه ادعایی راجب براین نداریم که وکلای ما جزء بهترین وکلای تهران هستند اما این ادعا را میتوانیم کنیم که جزء حرفه ای ترین و باتجربه ترین های وکلا هستند. در ادامه ویژگی های بهترین وکیل را خدمتتون عرض می کنیم.

تماس با وکیل: 09124970000 – 09124920000

بهترین وکیل در تهران 09124970000

 بیشتر بخوانید : تماس فوری با وکیل دادگستری

ویژگی های بهترین وکیل

بهترین وکیل کیست؟چه ویژگی هایی دارد؟ برای پاسخ باید گفت بهترین وکیل باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

  • بهترین وکیل شخصی است که هرروز نسبت به قوانین کشور بروز باشد.
  • وکیل خوب امانت دار و راز دار بسیار خوبی است و موکل در کنار وکیل احساس آرامش می کند.
  • هیچ وجه راه های غیر قانونی را معرفی نمی کند و دادن جوِ به موکل خودداری میکند.
  • بهترین وکیل سریع ترین راه و بهترین راه همچنین کم هزینه ترین روش را به موکیل خود معرفی می کند.
  • موکل خود را تا حدی از قوانین دادگاه آگاه می سازد.
  • وکیل خوب نحوه برخورد را با قاضی را بلد است.
  • بهترین وکیل دارای چندین تخصص است اما در یکی از خدمات حقوقی تخصص بالاتری دارد.
  • به غیر از توانمندی در قوانین کشور باید فن بیان و روابط اجتماعی بالایی داشته باشد.

بهترین موسسه حقوقی جهت اخذ وکیل

با افتخار و با جرات میتوانیم بگوئیم یکی از بهترین موسسات حقوقی در تهران، موسسه حقوقی آسایش گستران می باشد. این موسسه با در اختیار داشتن وکلای مجرب و باتجربه و حل پرونده ها بصورت موفقیت آمیز توانسته نام خود را در ذهن مردم حک کند.این موسسه بصورت 24ساعته خدمات ارائه میدهد. جای ذکر است که موسسه حقوقی آسایش گستران شعبه دیگر خود را نیز در مشهد تاسیس نموده.

تلفن موسسه جهت اخذ وکیل:88401560 – 88403166 – 88403987- 021

آدرس موسسه:تهران، خیابان شهید مطهری، نرسیده خیابان شریعتی، روبروی بوستان شهیدآوینی، پلاک 11


:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
چهار شنبه 23 آذر 1401

خرید و فروش املاک وقفی

در این مطلب بر آنیم تا در مورد شماره وکیل جهت خرید و فروش املاک وقفی و مسائل مربوط به آنها اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم. گروه وکلای آسایش گستران با همکاری مجموعه ای از وکلای مجرب و پایه یک دادگستری در خدمت شما هموطنان عزیز در تمامی پرونده های ملکی می باشد.

املاک اوقافی

به طور کلی املاک اوقافی نسبت به سایر املاک دارای قیمت کمتری می باشند؛ به همین دلیل خرید و فروش این املاک در میان مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.اما نکته حائز اهمیت این جاست که با وجود خرید املاک اوقافی، خریدار نمی تواند نسبت به ملک وقفی خریداری شده ادعای مالکیت کند.به همین دلیل لازم است قبل از هر اقدامی برای خرید املاک وقفی با وکیل ملکی متخصص در این باره مشورت کنید.

این موضوع که خریدار املاک وقفی قادر به مالک شدن ملک نیست به این معنا نمی باشد که ملک وقفی دارای سند نیست؛ بلکه تمامی املاک وقفی دارای سند هستند، قابلیت فروش ، رهن و اجاره ی آنها وجود دارد اما معامله ی آنها نسبت به املاک عادی دارای تفاوت هایی می باشد.

فروش املاک وقفی

خرید و فروش املاک اوقافی

به طور کلی مال موقوفه قابلیت خرید و فروش ندارد. هرگونه عملی که لازمه اش انتقال مال موقوفه به دیگران باشد ممنوع است.اما گاهی اوقات مصالح مال وقفی و حفظ نهاد وقف به گونه ای اقتضا می کند که خرید و فروش آن به نفع موقوفه باشد.نکته ی قابل توجه این است که اگر خرید و فروش مال موقوفه فقط برای قسمتی از مال لزوم داشته باشد،تنها برای همان قسمت جایز است و به دیگر قسمت های مال وقفی سرایت نمی کند.

بیع مال وقفی در قانون مدنی

طبق ماده 88 قانون مدنی، بیع مال وقفی در صورتی جایز است. که موقوفه در معرض خرابی و نابود شدن باشد. به گونه ای که امکان انتفاع از آن وجود نداشته باشد. آن هم در صورتی که امکان عمران نباشد. یا کسی حاضر به عمران آن نشود.

موارد خاص برای بیع اموال وقفی

در صورتی که مال وقفی در معرض تخریب قابلیت عمران و بازسازی نباشد. و یا کسی حاضر به عمران آن نباشد. در دو صورت می توان نسبت به بیع مال موقوفه اقدام کرد:

  • محتمل بودن از بین رفتن موقوفه

منظور از احتمال از بین رفتن مال وقفی، تلف و نابودی زود هنگام موقوفه است. که به دلایلی از جمله عدم مسئولیت پذیری و یا مشکلات اقتصادی امکان رخ دادن آن وجود دارد. در شرایط مطلوب می توان از این تلف جلوگیری کرد. همچنین خوف خرابی مال موقوفه ممکن است. بر اثر اختلاف موقوف علیهم و یا موارد طبیعی باشد.

  • وجود اختلاف بین موقوف علیهم به گونه ای که امکان قتل و خونریزی بین آنها وجود داشته باشد.

به خودی خود حصول اختلاف ما بین ذی نفعان مال وقفی مجوز فروش موقوفه را صادر نمی کند. مگر در صورتی که اختلاف به اندازه ای باشد که احتمال قتل و اختلافات عمیقتر میان موقوف علیهم وجود داشته باشد. و بیم آن برود که جان فرد یا افرادی در خطر است.

گاهی اوقات وجود اختلافات ممکن است به دلیل مشاعی بودن مال موقوفه باشد. طبق قوانین جدید علاوه بر موارد فوق، در صورتی که ولی فقیه بر اساس مصلحت مال موقوفه بیع آنرا لازم بداند. در این صورت خرید و فروش مال وقفی جایز است.البته ولی فقیه نیز در چارچوب شرع و قوانین اسلام و در صورت وجود مصلحتی بالاتر اجازه ی بیع مال موقوفه را دارد. در هر صورت، اجازه رییس سازمان اوقاف به عنوان نماینده ولی‌فقیه طبق قانون تشکیل سازمان اوقاف و آیین‌نامه آن در مواردی که فروش مال وقفی جایز باشد، برای فروش موقوفه ضروری است.


:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
چهار شنبه 23 آذر 1401

جرم اعاده حیثیت

به موجب قانون اساسی، حیثیت، جان، مال و حقوق افراد مصون از تعرض است و نمی‏توان آبرو، اعتبار، حیثیت و حقوق قانونی دیگران را پایمال کرد؛ به همین خاطر، اگر شخصی اقدام به زیر پا گذاشتن حقوق مادی و معنوی دیگران کرده و اموری را به آنها نسبت دهد، که طبق قانون جرم محسوب می‏شود و از این طریق، آبروی شخص دیگری را لکه‏دار کند، بر اساس قانون شخصی که به او اتهامی وارد شده است می‏تواند ادعای شرف یا اعاده حیثیت کند. متاسفانه زمانی که اشخاص با یکدیگر به اختلاف بر می‏خورند بعضا اقدامات غیر قانونی نسبت به یکدیگر انجام می‏دهند، که قابل شکایت و مجازات می‏باشد. در این مقاله”جرم اعاده حیثیت” قصد داریم به توضیح جرم اعاده حیثیت بپردازیم.

 بیشتر بخوانید : دادخواست اعاده حیثیت توسط وکیل پایه یک دادگستری 09124920000

اعاده حیثیت چیست

در پاسخ به این سوال که اعاده حیثیت چیست، می‏توان گفت که اگر شخصی ارتکاب یک جرم را به دیگری نسبت داده باشد که این نسبت دادن، حقیقت نداشته باشد و با واقعیت منطبق نباشد، یا اگر علیه دیگری مطالب کذب و دروغین بیان کند، به نحوه که حیثیت، آبرو و اعتبار فرد دستخوش تغییر شود، آن شخص می‏تواند با انجام اقدامات حقوقی «طرح شکایت»، از خود رفع اتهام کرده و تقاضای مجازات شخصی را نماید که مطالب واهی علیه او مطرح نموده است.

جرم اعاده حیثیت

معنای اعاده حیثیت

افترا

فردی جرمی را به دیگری نسبت دهد، بدوا آن که قادر به اثبات آن باشد. در افترا مهم ترین نکته، دروغ بودن عمل نسبت داده شده است. افترا به دو قسمت قولی و عملی تقسیم می‏گردد. آنچه بیان شد افترا قولی بوده است. در افترا از طریق فعل، که بر خلاف افترای قولی، یک جرم مقید است عبارت است از قرار دادن الات و ادوات جرم در لباس و جیب و کیف و دیگر اشیا متعلق به فرد که شخص در اثر این عمل دچار تعقیب می‏گردد.

نشر اکاذیب

اظهار و گفتن دروغ یا نسبت دادن امری خلاف واقع چه به طور صریح چه به طور نسبی به دیگری، ولی حتما باید به صورت کتبی انجام بگیرد که از طریق فضای مجازی نیز محقق می‏شود.
تهمت
هر کس با نظم یا نثر یا به صورت کتبی یا شفاهی به دیگری توهین کند و یا هجویه را منتشر نماید.
برا تحقق جرم افترا باید شرایط زیر محقق شود
1. انتساب جرمی به شخص دیگر و اتهام ناروا
2. مشخص بودن شخصی که به او اتهام وارد شده
3. عدم موفقیت در اثبات اتهام
4. ورود اتهام و آسیب به آبروی شخص دیگر از طریق

  • نوشتن اوراق خطی یا چاپی
  • انتشار این اوراق
  • سخنرانی و طرح ادعا در مجامع عمومی
  • درج در روزنامه

اعاده حیثیت در قانون جدید مجازات اسلامی (مجازات اعاده حیثیت کیفری)

جبران خسارت ناشی از هتک حیثیت، در ماده 1 قانون مسولیت مدنی مورد اشاره قرار گرفته است اما با این وجود، اصولا دادگاه‏ها برای جبران خسارت ناشی از افترا حکم صادر نمی‏کنند و در نتیجه رویه قضایی مشابهی در این مورد وجود ندارد و دادگاه‏ها تنها به مواد 697 و 698 قانون مجازات اسلامی استناد می‏کنند. البته در بعضی از موارد سایر مواد قانونی هم قابل استناد هستند.


:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
پنج شنبه 17 آذر 1401

تقسیم ارث مادر بین فرزندان دختر و پسر

بعد از اینکه فردی فوت می ‏کند رابطه ‏ی وی با اموالش قطع می‏شود و به صورت قهری اموال و ماترک متوفی به ورثه تعلق می‏گیرد و به اصلاح به ارث می‏رسد. برای تقسیم کردن ترکه متوفی اول از همه باید سهم الارث هرکدام از ورثه مشخص شود، برای تعیین ورثه، باید به قانون مدنی مراجعه نمود. در این مقاله”تقسیم ارث مادر بین فرزندان دختر و پسر” می‏خواهیم به وضعیت ارث مادر و اینکه چه کسانی از مادر فوت شده ارث می‏برندو میزان سهم الارث هر یک از ورثه پس از فوت زن بپردازیم.

شماره تماس وکیل ارث و میراث »»» 09124970000

در صورت فوت زن چه کسانی ارث می‏برند

طبق ماده 862 قانون مدنی ارث به ترتیب زیر تقسیم می‏شود:
1. پدر و مادر و اولاد اولاد.
2. اجداد و برادر و خواهر آنها.
3. عمو و عمه ها و خاله و دایی ها و اولاد آنها.
یعنی در صورتی که وارثی از طبقه اول وجود داشته باشد دیگر ارث به افرادی که در طبقات بعد تر هستند نمی‏رسد؛ مثلا اگر متوفی پدر یا مادر یا فرزندی داشته باشد دیگر ارث به برادر و خواهر ها و… نمی‏رسد. با این تفاسیر در صورت فوت زن اگر افراد

ارث مادر چگونه تقسیم می‏شود

در صورتی که زن فوت شدِ از طبقه اول فقط دارای فرزند باشد و جز آنان وارث دیگری نداشته باشد، ارث تنها بین آنها تقسیم می‏شود. در این شرایط اگر زن تنها یک فرزند داشته باشد، چه این فرزند دختر باشد چه پسر، همه ارث را مالک شدِ و متعلق به اوست. اگر تعداد فرزندان از یکی بیشتر بوده و از نظر جنسیت یکسان باشند یعنی همه پسر یا همگی دختر باشند، ارث از طرف مادر به صورت مساوی بین همه ی آنها تقسیم می‏شود. اما اگر فرزندان او متعدد باشد و تعدادی از آنها دختر بوده و برخی دیگر پسر باشند، پسران دو برابر دختران ارث می‏برند.

ارث مادر بین فرزندان
سهم الارث فرزند خوانده از مادر فوت شده

طبق ماده 861 قانون مدنی، در تعیین موجبات ارث بردن اشخاص از یکدیگر مقرر داشته:«موجب ارث دو امر است _ نسب و سبب»
منظور از نسب رابطه خونی میان دو شخص است (رابطه میان فرزند و پدر و مادر) یا اینکه هر دو از یک شخص ثالث، متولد شده اند (رابطه میان خواهران و برادران).
سبب نیز هرچند در فقه، دارای چند نوع بوده، اما در قانون مدنی ما فقط یک نوع آن مورد پذیرش قرار گرفته است که مورد ازدواج و رابطه ارثی میان زن و شوهر می‏باشد.
همانطور که ملاحظه شد، فرزندخواندگی جزء 4موجبات ارث در حقوق کشور ما نبوده و لذا، ارث فرزندخوتنده از والدین خود منتفی است. این قانون در خصوص پدر و مادر تفاوتی ندارد و هم برای مادر فوت شدِ و هم برای پدر فوت شدِ فرزندخوانده یکسان می‏باشد.


:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
جمعه 4 آذر 1401

وکیل اعاده دادرسی 02188403987

اعاده دادرسی چیست؟خب…هنگامی که محکوم علیه نسبت به رای دادگاه اعتراض دارد می تواند این اعتراض را با اعاده دادرسی پیش ببرد. در اصل اعاده دادرسی یکی از روش های فوق العاده، شکایت از احکام دادگاه ها می باشد.در این مطلب”وکیل اعاده دادرسی 02188403987” علاوه براینکه راه های ارتباطی با وکیل اعاده دادرسی را معرفی می کنیم؛درمورد این موضوع اطلاعات مفید و مختصری را شرح می دهیم.

شماره وکیلکلیک کنید

انواع اعاده دادرسی

همانطور که گفته شد قانونگذار یکی از راه هایی که در اختیار ما گذاشته است که به رای دادگاه اعتراض کنیم…اعاده دادرسی می باشد. بصورت کلی دو نوع اعاده دادرسی داریم(اعاده دادرسی حقوقی، اعاده دادرسی کیفری) و بصورت جزئی(عاده دادرسی اصلی، اعاده دادرسی طاری)… در ادامه به توضیح هریک خواهیم پرداخت

اعاده دادرسی اصلی

این نوع اعاه دادرسی بطور مستقل توسط کسی که حکم به ضرر او صادر شده است درخواست می شود.دادخواست به دادگاه صادر کننده حم تقدیم می گردد.

اعاده دادرسی طاری

این نوع اعاده دادرس نسبت به حکمی که انجام میگیرد که در حین دادرسی به عنوان دلیل و مدرک ارائه می گردد.بدین صورت که یکی از طرفین دعوی مطاب حکم صادره قطعی برایمحکمه ای دیگر، ادله ای بمنظور اثبات ادعای خود ارائه می دهد.

اعاده دادرسی حقوقی چیست؟

به اعاده دادرسی گفته می شود که موضوع دعوا حقوقی باشد.

اعاده دادرسی کیفری چیست؟

به اعاده دارسی گفته می شود که موضوع دعوا کیفری باشد.

تفاوت اعاده دادرسی حقوقی و کیفری

وکیل اعاده دادرسی

بصورت کلی مفهوم اعاده دادرسی در هردوی آنها یکسان می باشد. اما در اجرا آن تفاوت هایی وجود دارد که عبارتند از:

حقوقی:

  • درخواست اعاده دادرسی حقوقی به دادگاهی ارجاع می شود که حکم از همانجا صادرشده باشد.
  • در اعاده دادرسی حقوقی طبق ماده 437 در دعاوی غیر مالی است که با پذیرش آن حکم متوقف می شود.
  • اعاده دادرسی حقوقی مهلت زمان مشخصی برای درخواست وجود دارد: افراد مقیم ایران 20روز و افراد مقیم خارج 2ماه مهلت دارند.
  • در اعاده دادر حقوقی تنها محکوم علیه می تواند درخواست اعاده دادرسی را بدهد نه شخص دیگری

کیفری:

  • درخواست اعاده دادرسی کیفری باید به شعب تشخیص دیوان عالی کشور ارجاع داده شود.
  • اعاده دادرسی کیفری با پذیرش درخواست، اجرای حکم کیفری معلق می گردد.
  • در اعاده دادرسی کیفری هر زمان که متقاضی بخواهد میتواند اعاده دادرسی بنماید زیرا مجازات فرد بیگناه قابل جبران نیست.
  • در اعاده دادرسی کیفری میتواند خویشاوندان محکوم علیه درخواست اعاده دادرسی نیز بنمایند.

:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وکیل 23
جمعه 4 آذر 1401

وکیل اعاده دادرسی 02188403987

اعاده دادرسی چیست؟خب…هنگامی که محکوم علیه نسبت به رای دادگاه اعتراض دارد می تواند این اعتراض را با اعاده دادرسی پیش ببرد. در اصل اعاده دادرسی یکی از روش های فوق العاده، شکایت از احکام دادگاه ها می باشد.در این مطلب”وکیل اعاده دادرسی 02188403987” علاوه براینکه راه های ارتباطی با وکیل اعاده دادرسی را معرفی می کنیم؛درمورد این موضوع اطلاعات مفید و مختصری را شرح می دهیم.

شماره وکیلکلیک کنید

انواع اعاده دادرسی

همانطور که گفته شد قانونگذار یکی از راه هایی که در اختیار ما گذاشته است که به رای دادگاه اعتراض کنیم…اعاده دادرسی می باشد. بصورت کلی دو نوع اعاده دادرسی داریم(اعاده دادرسی حقوقی، اعاده دادرسی کیفری) و بصورت جزئی(عاده دادرسی اصلی، اعاده دادرسی طاری)… در ادامه به توضیح هریک خواهیم پرداخت

اعاده دادرسی اصلی

این نوع اعاه دادرسی بطور مستقل توسط کسی که حکم به ضرر او صادر شده است درخواست می شود.دادخواست به دادگاه صادر کننده حم تقدیم می گردد.

اعاده دادرسی طاری

این نوع اعاده دادرس نسبت به حکمی که انجام میگیرد که در حین دادرسی به عنوان دلیل و مدرک ارائه می گردد.بدین صورت که یکی از طرفین دعوی مطاب حکم صادره قطعی برایمحکمه ای دیگر، ادله ای بمنظور اثبات ادعای خود ارائه می دهد.

اعاده دادرسی حقوقی چیست؟

به اعاده دادرسی گفته می شود که موضوع دعوا حقوقی باشد.

اعاده دادرسی کیفری چیست؟

به اعاده دارسی گفته می شود که موضوع دعوا کیفری باشد.

تفاوت اعاده دادرسی حقوقی و کیفری

وکیل اعاده دادرسی

بصورت کلی مفهوم اعاده دادرسی در هردوی آنها یکسان می باشد. اما در اجرا آن تفاوت هایی وجود دارد که عبارتند از:

حقوقی:

  • درخواست اعاده دادرسی حقوقی به دادگاهی ارجاع می شود که حکم از همانجا صادرشده باشد.
  • در اعاده دادرسی حقوقی طبق ماده 437 در دعاوی غیر مالی است که با پذیرش آن حکم متوقف می شود.
  • اعاده دادرسی حقوقی مهلت زمان مشخصی برای درخواست وجود دارد: افراد مقیم ایران 20روز و افراد مقیم خارج 2ماه مهلت دارند.
  • در اعاده دادر حقوقی تنها محکوم علیه می تواند درخواست اعاده دادرسی را بدهد نه شخص دیگری

کیفری:

  • درخواست اعاده دادرسی کیفری باید به شعب تشخیص دیوان عالی کشور ارجاع داده شود.
  • اعاده دادرسی کیفری با پذیرش درخواست، اجرای حکم کیفری معلق می گردد.
  • در اعاده دادرسی کیفری هر زمان که متقاضی بخواهد میتواند اعاده دادرسی بنماید زیرا مجازات فرد بیگناه قابل جبران نیست.
  • در اعاده دادرسی کیفری میتواند خویشاوندان محکوم علیه درخواست اعاده دادرسی نیز بنمایند.

:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
گروه وكلاي آسايش گستران با در اختيار داشتن كادري گسترده از وكلاي پايه يك و قضات بازنشسته و اساتيد دانشگاهي در سراسر ايران و كشورهاي زيادي ميتوانند تامين كننده آسايش حقوقي شما هموطنان ارجمند باشند . هسته مركزي حقوقي موسسه آسايش گستران در سه كميسيون حقوقي ، كيفري و خانواده انجام وظيفه مينمايند ، به نحوي كه پرونده هاي ارجاعي ، در كميسيون مريوطه مطرح و پس از تعيين استراتژي ، توسط وكلاي مربوطه پيگيري ميشود و در تمام مراحل قضايي پرونده توسط مسئولين كميسيون بر حسن جريان امور نظارت ميشود .
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز معتبر مشاوره حقوقی و آدرس noloasayesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.